Sverige 2014

Skrevet av sotangen @ 11.01.2015. 0 kommentarer

heisann

Ok, beklager (mest til meg selv). N er det snart 100 dager siden jeg var i Sverige. Tiden gr helt sykt fort, og endelig skal jeg ta meg tid til blogge fra Sverigeturen.

Den 9. oktober

dro jeg, Susann og Even (treklvern p bunnpris) p biltur til Sverige! Vi kjrte natt til torsdag, dvs vi gikk glipp av den egentlig obligatoriske utturen p onsdag i en ferie. Vi kjrte rundt elleve-tolv og var fremme klokken p hotellet i Sverige. Da vi ankom hotellet fikk vi ikke sjekke inn fr etter ca. en time fordi de var helt sykt treige, fr vi slappet av p hotellet en liten time. Vi bestemte oss for dra shoppe litt p et shoppingcenter vi s p veien til hotellet, der tilbringte vi s si hele dagen. Jeg og suss var i sykt shoppinghumr, fikk med meg en del klr hjem etter den turen for si det snn.. Etter hvert spiste vi p en tilfeldig restaurant/cafe p shoppingcenteret fr vi shoppet litt til og dro tilbake til hotellet.

10. oktober

Vi vknet, stod opp og spiste god frokost. Jeg tror jeg har en alarm inni meg som gjr at jeg vkner tidlig nr jeg vet det blir servert frokost, for syvsovern klarte vkne fr kl 10 av seg selv! Vi bestemte oss for dra p Wasamuseet, som har et skip fra 1600-tallet p utstilling. Ettersom det var to shoppingglade jenter med p turen, var det greit gjre noe annet og. Etter det dro vi p shopping p et annet senter, der de blant annet hadde Topshop. Vi avsluttet dagen p Hard Rock caf, men god mat. Bortsett fra Susann, som fikk r mat.....

11. oktober

Stod igjen opp tidlig og spiste god frokost. Dro deretter til den store shoppinggaten i Sverige som jeg ikke aner hva heter. Gikk langs den, og spise lunsj p caf. Dro p hotellet og spiste siste middagen i Sverige der, mens vi tok en tur i jacussien og chillet. Vi skulle egentlig ut en tur i Sverige, men ettersom Susann og Even bailet, ble det ikke noe av det... :'(

12. oktober

Sndagen bestemte vi oss for kjre til Oslo, der skulle Even ta fly til Molde og jeg og Susann tok en ekstra tur til Sverige innom Svinesund. Even skulle p skolen mandagen, s han dro hjem, mens jeg og Susann ville ha en ekstra fridag. Hele dagen gikk til kjring, s da vi kom frem til hotellet p kvelden var det bare og sjekke inn, dra p en pen butikk for handle inn mat og tilbake og legge seg.

13. oktober

Dagen startet tidlig med frokost, fr vi s dro p Norby kjpesenter og brukte et par timer p shopping der. Da vi var ferdig der var det strake veien hjem igjen. Etter som jeg ikke har lappen, mtte Susann kjre hele veien.. Stakkars jente.. Det gikk heldivis veldig fint! 1

Prvde legge alle bildene under dagen den hrte til, men det ble litt f bilder... Uansett, da var eendelig sverigeturen skrevet ferdig. N kom jeg typ akkurat hjem fra Gran Canaria, og holder p pakke til Garden, s det blir nok et par innlegg til etter hvert.. Haha