Innkjp, London

Skrevet av sotangen @ 04.11.2012. 12 kommentarer

Og da kom vist innkjpene alikevel, here you go!

Her er ca. alt jeg kjpte. Det som ikke er p bildene under er toalettveska mi, skjorta og hettegenseren jeg kjpte til lillebror, te til mamma og fem "ntter" til pappa.

1 Statementsmykke fra New Look // 2 Kopp fra giftshopen p The London Dungeon // 3 neglelakker fra Primark // 4 Toblerone fra TaxFree // 5 Statementsmykke fra New Look // 6 Statementsmykke fra Forever 21 // 7 Justin Bieber's Girlfriend fra Boots // 8 Statementsmykke fra Forever 21 // 9 Statementsmykke fra Primark. Den er forresten delagt, men skal prve fikse det!

10 Cardigan fra Primark // 11 Genser fra Primark // 12 Genser fra New Look // 13 Genser fra Primark // 14 Genser fra Primark // 15 Topp fra New Look // 16 Kjole fra New Look

17 Heels fra Primark // 18 Heels fra Primark // 19 Sko fra Primark // 20 Heels fra Primark // 21 Fotballsko fra Nike

Det var vel det, snakkes!

//Kommenter her

You know, I've been to London.

Skrevet av sotangen @ 03.11.2012. 0 kommentarer

N er vi heldig/uheldigvis hjemme fra London. Er ikke sikker p om jeg egentlig ville dra hjem, men det vre hjemme er alltid deilig, godt se familien igjen og. Kofferten er full av nye ting, bde til meg OG familie, ble smigret da de ble glad for det jeg kjpte til de, haha. Uansett s kan jeg fortelle dere litt fra oppholdet.

P tirsdag dro vi hjemmefra i ttetiden og var fremme p hotellet i London rundt fire. Hotellet vi l p var skjeft, og ikke i water, som jeg s fint lrte meg. Etter ha installert oss p hotellet dro jeg og noen fra klassen rett til Oxford Street og spise p Mac D(onalds). Etter det gikk vi rundt i gaten, og vi splittet oss i jenter og gutter, egentlig. Jeg og Susann dro inn p New Look, der vi brukte mesteparten av pengene den dagen. Rundt klokken syv tok vi turen tilbake til hotellet og chillet der resten av kvelden.

P onsdag tok vi turen med turbussene som kjrte oss rundt i London, der vi passerte blandt annet Madame Tussauds, Marble Arch, Oxford Street, London Eye og Big Ben. Vi hoppet av p London Eye, fr jeg og fem andre bestemte oss for ta turen til London Dungeon. Det var jo halloween da vi var der, s det var jo litt vittig, og absolutt verdt pengene! Etter ha brukt hele fem timer p London Dungeon i bde k og der inne, tok vi bussen til hotellet. S gikk vi til Oxford Street igjen for shoppe enda litt mer og jeg fikk ENDELIG spise. Spiste kun frokost og kveldsmat den dagen, hadde det s innmari travelt.. Etter ha vrt p shopping dro vi tilbake til hotellet rundt syvtiden.Kjpte meg forresten denne kule koppen p giftshopen p London Dungeon.

P torsdag tok vi turen til National History Museum og Science Museum, der vi var til klokken to. Deretter tok vi turen Oxford Street (igjen) for shoppe eeeenda litt mer! Shopping m vre godt for kroppen. Unntatt bena, de var helt ferdige etter en dag p Oxford Street. Torsdag var siste dagen i London, og da er det alltid en felles middag med alle som er med p turen. Denne gangen tok vi turen til en restaurant som het Sissi (eller noe) som l i begynnelsen p Notting Hill (som forresten er en meget st gate som vi uheldigvis ikke fikk tid til g i.) Vi var heldige med restaurantvalget p denne turen, for maten her var veldig god i motsetning til de andre restaurantene vi har vrt p p de to andre turene.

Middagen min. Lasange, nomnom.

Fredag var hjemreisedagen da s si hele dagen ble brukt p reise. Dro fra hotellet rundt 11, og var hjemme i Molde rundt 23. Er bde glad og ikke glad for vre hjemme, men turen har i alle fall vrt kjempefin og jeg har kost meg meget med hele klassen! Gleder meg allerede til turen neste r.

Meg og ste Lene(link) fr middagen. Det eneste bildet av meg jeg har fra oppholdet som ikke er mitt en gang. (Derfor kan dere vre snille og klikke p linken.)

Kan sikkert lage et innlegg om innkjpene om gidder og dere vil se. Jeg gidder sikkert ikke da, men vi fr se. Pleier kjede meg ganske ofte, s kanskje det kommer i lpet av en av de gangene. Haha, kdda. (kanskje.)

Snakkes, skal sove i min egen seng n, woop

1 uke igjen

Skrevet av sotangen @ 23.10.2012. 0 kommentarer

N er frsteret p vei til London, neste uke er det vr tur.

London!!

Skrevet av sotangen @ 10.10.2012. 0 kommentarer

HEISANN, n er det kun 20 dager til jeg drar til London, s da tenkte jeg at jeg kunne informere dere litt!

Siden jeg har sagt at dette skulle vre en slags reiseblogg, s m jeg vel ta meg sammen og blogge fra nr jeg er i London. Fooor jeg skal nemlig dra dit 30. oktober til 2. november med internasjonalklassen min! Jeg har vrt i London hele tre ganger fr, men London er jo et fantastisk sted, s det blir en opplevelse dra dit en gang til. Jeg har allerede vrt p Madame Tussauds og London Eye og slikt to ganger fr, s hper jeg ikke blir tvingt med dit en tredje gang og m slse penger p det. London har s utrolig mange andre ting se p og gjre, s da hper jeg at jeg fr dra p noe jeg ikke har vrt p i stedet! Det er jo ogs et fantastiskt shoppingsted med maaasse shoppingsmuligheter, s hper jeg fr utnyttet det s godt som mulig!

Bilder fra da jeg var med familien min i London 2010.

Har funnet ut at det er internett p hotellet vi skal sove p, men hvor bra internetten er, er en annen sak. Satser p at det er over middels godt og at det ikke tar FOR lang tid laste opp bilder.. Mer om hvor vi skal bo, ting vi skal gjre, og mer informasjon kommer etter hvert!