Innkjøp, London

Skrevet av sotangen @ 04.11.2012. 12 kommentarer

Og da kom vist innkjøpene alikevel, here you go!

Her er ca. alt jeg kjøpte. Det som ikke er på bildene under er toalettveska mi, skjorta og hettegenseren jeg kjøpte til lillebror, te til mamma og  fem "nøtter" til pappa.

1 Statementsmykke fra New Look // 2 Kopp fra giftshopen på The London Dungeon // 3 neglelakker fra Primark // 4 Toblerone fra TaxFree // 5 Statementsmykke fra New Look // 6 Statementsmykke fra Forever 21 // 7 Justin Bieber's Girlfriend fra Boots // 8 Statementsmykke fra Forever 21 // 9 Statementsmykke fra Primark. Den er forresten ødelagt, men skal prøve å fikse det!

10 Cardigan fra Primark // 11 Genser fra Primark // 12 Genser fra New Look // 13 Genser fra Primark // 14 Genser fra Primark // 15 Topp fra New Look // 16 Kjole fra New Look

17 Heels fra Primark //  18 Heels fra Primark // 19 Sko fra Primark // 20 Heels fra Primark // 21 Fotballsko fra Nike

Det var vel det, snakkes!

//Kommenter her

You know, I've been to London.

Skrevet av sotangen @ 03.11.2012. 0 kommentarer

Nå er vi heldig/uheldigvis hjemme fra London. Er ikke sikker på om jeg egentlig ville dra hjem, men det å være hjemme er alltid deilig, godt å se familien igjen og. Kofferten er full av nye ting, både til meg OG familie, ble smigret da de ble glad for det jeg kjøpte til de, haha. Uansett så kan jeg fortelle dere litt fra oppholdet.

På tirsdag dro vi hjemmefra i åttetiden og var fremme på hotellet i London rundt fire. Hotellet vi lå på var skjeft, og ikke i water, som jeg så fint lærte meg. Etter å ha installert oss på hotellet dro jeg og noen fra klassen rett til Oxford Street og spise på Mac D(onalds). Etter det gikk vi rundt i gaten, og vi splittet oss i jenter og gutter, egentlig. Jeg og Susann dro inn på New Look, der vi brukte mesteparten av pengene den dagen. Rundt klokken syv tok vi turen tilbake til hotellet og chillet der resten av kvelden.

På onsdag tok vi turen med turbussene som kjørte oss rundt i London, der vi passerte blandt annet Madame Tussauds, Marble Arch, Oxford Street, London Eye og Big Ben. Vi hoppet av på London Eye, før jeg og fem andre bestemte oss for å ta turen til London Dungeon. Det var jo halloween da vi var der, så det var jo litt vittig, og absolutt verdt pengene! Etter å ha brukt hele fem timer på London Dungeon i både kø og der inne, tok vi bussen til hotellet. Så gikk vi til Oxford Street igjen for å shoppe enda litt mer og jeg fikk ENDELIG spise. Spiste kun frokost og kveldsmat den dagen, hadde det så innmari travelt.. Etter å ha vært på shopping dro vi tilbake til hotellet rundt syvtiden. Kjøpte meg forresten denne kule koppen på giftshopen på London Dungeon.

På torsdag tok vi turen til National History Museum og Science Museum, der vi var til klokken to. Deretter tok vi turen Oxford Street (igjen) for å shoppe eeeenda litt mer! Shopping må være godt for kroppen. Unntatt bena, de var helt ferdige etter en dag på Oxford Street. Torsdag var siste dagen i London, og da er det alltid en felles middag med alle som er med på turen. Denne gangen tok vi turen til en restaurant som het Sissi (eller noe) som lå i begynnelsen på Notting Hill (som forresten er en meget søt gate som vi uheldigvis ikke fikk tid til å gå i.) Vi var heldige med restaurantvalget på denne turen, for maten her var veldig god i motsetning til de andre restaurantene vi har vært på på de to andre turene.

Middagen min. Lasange, nomnom.

Fredag var hjemreisedagen da så å si hele dagen ble brukt på å reise. Dro fra hotellet rundt 11, og var hjemme i Molde rundt 23. Er både glad og ikke glad for å være hjemme, men turen har i alle fall vært kjempefin og jeg har kost meg meget med hele klassen! Gleder meg allerede til turen neste år.

Meg og søte Lene (link) før middagen. Det eneste bildet av meg jeg har fra oppholdet som ikke er mitt en gang. (Derfor kan dere være snille og klikke på linken.)

Kan sikkert lage et innlegg om innkjøpene om gidder og dere vil se. Jeg gidder sikkert ikke da, men vi får se. Pleier å kjede meg ganske ofte, så kanskje det kommer i løpet av en av de gangene. Haha, kødda. (kanskje.)

Snakkes, skal sove i min egen seng nå, woop

1 uke igjen

Skrevet av sotangen @ 23.10.2012. 0 kommentarer

Nå er førsteåret på vei til London, neste uke er det vår tur.

London!!

Skrevet av sotangen @ 10.10.2012. 0 kommentarer

HEISANN, nå er det kun 20 dager til jeg drar til London, så da tenkte jeg at jeg kunne informere dere litt!

Siden jeg har sagt at dette skulle være en slags reiseblogg, så må jeg vel ta meg sammen og blogge fra når jeg er i London. Fooor jeg skal nemlig dra dit 30. oktober til 2. november med internasjonalklassen min! Jeg har vært i London hele tre ganger før, men London er jo et fantastisk sted, så det blir en opplevelse å dra dit en gang til. Jeg har allerede vært på Madame Tussauds og London Eye og slikt to ganger før, så håper jeg ikke blir tvingt med dit en tredje gang og må sløse penger på det. London har så utrolig mange andre ting å se på og gjøre, så da håper jeg at jeg får dra på noe jeg ikke har vært på i stedet! Det er jo også et fantastiskt shoppingsted med maaasse shoppingsmuligheter, så håper jeg får utnyttet det så godt som mulig!

Bilder fra da jeg var med familien min i London 2010.

Har funnet ut at det er internett på hotellet vi skal sove på, men hvor bra internetten er, er en annen sak. Satser på at det er over middels godt og at det ikke tar FOR lang tid å laste opp bilder.. Mer om hvor vi skal bo, ting vi skal gjøre, og mer informasjon kommer etter hvert!